marți, 21 septembrie 2010

Richard Branson - Virgin

Prima data am citit cartea lui Richard Branson "Pierderea Virginitatii" acum vreo opt ani cred. Prea multe n'am inteles atunci, decat faptul ca era un tip care'si traia viata pe muchie de cutit. Era imprumutata si n'am mai avut posibilitatea de a reveni.

Totusi, dupa ce imi propusesem sa fac cumva rost de ea in urma cu vreo luna si jumatate, la aproximativ o saptamana a aparut in Bacau la una din librariile in care merg pentru a ma uita dupa carti. Costa exact cat aveam la mine, asa ca n'am stat pe ganduri.



Este 00:41 si tocmai am termiant'o. Povestea lui Richard si a grupului Virgin este minunata din punctul meu de vedere, o experienta unica si provocatoare, care pe cat de furtunoasa a fost pana in prezent, pe atat de inprevizibila cred ca va fi si de acum incolo.

Carisma, intuitia, curajul, pasiunea si energia lui Richard fac din el o persoana care a trait in aceasta viata mai multe decat altii in mai multe vieti, si este din punctul meu de vedere unul din marii lideri pe care ii avem astazi printre noi.

Am sa revin asupra lui, dar .. doream sa o recomand. Cu toata caldura, dragul si bucuria :)

Be Great!

Niciun comentariu: