marți, 31 august 2010

Let's Be Great!

Proaspat revenit de la Olanesti, acolo unde alaturi de Marian Stas si de echipa Liderii Mileniului Trei am avut o sesiune exceptionala de provocare intelectuala: am pus bazele reinventarii programului. Numai buna evadarea pentru a'mi incarca bateriile cu energie si lumina, curaj si dorinta de a face lucrurile sa se intample si de a misca evenimentele in jurul meu :)

Am inceput asadar sa ma gandesc, impreuna cu echipa Be Great (Corina Nastase, Madalina Albei si Maria Robu) la evenimentul "Let's Be Great", pe care l'am pozitionat undeva in ianuarie, si care'si propune sa stranga speakeri si oameni de marca, care sa deschida ochii, dar mai ales inimile elevilor din Bacau. Bucurestiul este saturat de astfel de evenimente, insa din pacate Bacaul e departe chiar si de a le fi cunoscut.

Printre persoanele la care m'am gandit se numara:
  •  Niels Schnecker (SCHNECKER van WYK & PEARSON)
  •  Marian Stas (codecs)
  •  Mona Dartu (money express)
  • Traian Bruma (centrul de resurse pentru organizatii studentesti)
  • Roxana Mocanu (itol)
  • Dragos Tranca (EVOLUTIV Consultants Network)
  • Gheorghe Andries (EVOLUTIV Consultants Network)
  • Dragos Pavăl (Fondator si Presedinte DEDEMAN)
Nu am luat inca legatura cu toti, iar lista este deschisa, ba chiar va rog sa'mi dati si voi recomandari de persoane valoroase, care credeti ca pot si merita sa'si impartaseasca gandurile, ideile si viziunea tinerilor nostri "copii" :)

Be Great!

2 comentarii:

Cosmin Chirita spunea...

Maestre, felicitari pt initiativa si mult succes!
Din cate citesc, va fi un eveniment legat de creativitate, initiativa, cultura si in sensul asta voiam sa te intreb daca te-ai gandit si la Razvan Crisan?Daca nu, ti-l recomand cu caldura, se potriveste ca o manusa "tiparului" conferintei.
If you need help, rely on me!
Salutari!

Dragos-Cristian spunea...

nu'l cunosc, in sensul asta as avea mare nevoie de ajutor :)