duminică, 26 septembrie 2010

Testimonial LMT

"De ce mi-a schimbat lmt-ul viata? Pai daca nu mergeam la lmt / branding , daca nu va cunosteam pe voi , daca nu faceam tot ce am facut datorita voua , as fi ramas doar o tipa din liceu , o necunoscuta cu prea putine planuri si sperante , nu ca ar conta prea tare renumele de licean , conteaza ca stiu ca mi-am dezvoltat niste abilitati pe care nu mi le-as fi descoperit daca nu era LMT. Ca acum sunt inactiva pentru ca am multe alte chestii de facut , asta e altceva , dar tare mult mi-ar placea sa pot sa mai fac ceva in cadrul LMT. Si daca " de ce" ul se refera la modulul cu paul , diferenta intre primul modul si al doilea , a fost de la cer la pamant. Ii datorez lui paul o mare parte din curajul meu de a vorbi in public si cateva din picaturile mele de putere. :)) Asta e o marturie si mai puternica :> . Va fac reclama :))"

Niciun comentariu: