marți, 22 iunie 2010

Where Mind and Matter Meet - Bruce Lipton

The New Biology - Where Mind and Matter Meet este un program al unui mare profesor de medicina, Bruce Lipton.

Bruce a venit cu o teorie noua, care schimba radical paradigma conservatoare in lumina careia medicina in special priveste lucrurile si abordeaza situatiile. Acesta este unul din motivele pentru care, colegii sai nu il privesc chiar cu cei mai caldurosi ochi.

Bruce face insa apel la fizica cuantica, explicand stiintific niste principii geniale, prea putin insusite insa de marea masa a oamenilor. Despre ce este vorba? Despre faptul ca TU, si nu genele tale, nu mediul in care traiesti, nu contextul, nu altii, ci doar TU, esti responsabil de viata ta. TU esti in controlul vietii tale.

Cum? Prin perceptia ta. Prin paradigma ta. Prin forul tau interior. Prin cadrul tau mental. Prin ceea ce gandesti, caci astfel, influentezi si te influentezi.

E o paradigma interesanta, insa nu multi sunt aceia gata sa spuna da.. asa e.. eu m'am adus in situatia asta. Nu genele.. nu ceilalti oameni.. nu e vina nimanui, decat a mea. E vorba aici de responsabilitatea propriei vieti, de puterea de a'ti insusi aceasta putere.

Nu'i usor.. dar altfel cum ar putea fi? Altfel.. n'armai fi frumos :)

Din ce in ce mai multi oameni realizeaza impactul si puterea teoriilor pe care Bruce le aduce in lumina reflectoarelor judecatii noastre, un exemplu bun fiind chiar Andy Szekely, poate cel mai tare trainer pe NLP din Romania.Am lucrat si eu cu Andy, iar faptul ca apreciaza la randul sau munca lui Bruce, nu poate decat sa ma bucure si sa ma asigure ca sunt pe un drum bun.

Va regomand asadar cele doua secvente video ale uneia din conferintele lui Bruce.. Ambele secvente sunt traduse in romana.

Enjoy:
Quotes:
"Am fost incantat sa'mi dau seama ca puteam sa schimb caracteristicile vietii mele, schimbandu'mi credintele. M'am simtit, pe loc, plin de energie, pentru ca am inteles ca exista o cale bazata pe stiinta, care sa ma poarte de la munca mea de vesnica "victima", la noul meu serviciu, de "co-creator" al propriului meu destin."

"Pentru a supravietui la asemenea densitati, celulele au creat medii bine structurate. Aceste comunitati sofisticate au subdivizat sarcina de lucru, mult mai precis si mai eficient decat graficele de organizare care se schimba mereu si care sunt ceva obisnuit intr'o corporatie mare. S'a dovedit mai eficient pentru comunitate, ca anumitor celule sa li se atribuie anumite sarcini specializate."

"Trebuie sa depasim teoria darwiniana care subliniaza importanta indivizilor, si sa trecem la o teorie care subliniaza importanta comunitatii. Evolutia devine o chestiune de supravietuire a grupurilor celor mai pregatite - mai degraba decat a indivizilor celor mai pregatiti."

Niciun comentariu: